ترانسمیتر دما YOKOGAWA

قیمت:

درخواست قیمت

ترانسمیتر دما YOKOGAWA

قیمت:

درخواست قیمت

توضیحات

شرکت پارس کنترل وارد کننده انواع ترانسمیتر دما

ترانسمیتر دما یوکوگاوا  ( YOKOGAWA  ) :

یوکوگاوا ( YOKOGAWA )، شرکت هلدینگ مهندسی برق و فناوری اطلاعات ژاپنی است، که در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی، نرم‌افزارها و دستگاه‌های آزمایش ابزار الکترونیکی، تجهیزات خودکارسازی، ابزارهای اندازه‌گیری، سیستم‌های اسکادا، کنترل‌گرهای منطقی برنامه‌پذیر، سیستم‌های کنترل و سامانه‌های کنترل توزیع‌شده فعالیت می‌کند.

ترانسمیتر دما یوکوگاوا یکی از محصولات این شرکت ژاپنی در زمینه تولید تجهیزات ابزار دقیق است که توانایی آن در تشخیص حرارت و گزارش آن به اتاق کنترل فوق العاده است. این ابزار به عنوان یکی از دقیق ترین تجهیزات موجود در بازار شناخته می شود که ویژگی های منحصر به فردی دارد. داشتن دو ورودی مجزا برای تشخیص حرارت و استفاده از ترموکوپل ویژگی‌هایی است که تمپرچر ترانسمیتر یوکوگاوا نسبت به سایر ترانسمیترهای موجود در بازار برتر کرده است.

مدل های مختلفی از ترانسمیتر دما یوکوگاوا وجود دارد که می توان به سری V اشاره کرد. این سری از ترانسمیترها شامل زیرمجموعه هایی مانند VJT6 و VJR6 است که هر کدام از آنها کاربردها و عملکرد متفاوتی دارند. در واقع این وظیفه بر عهده مهندسین و خریداران تجهیزات ابزار دقیق است که سری های مختلف این تجهیزات را شناسایی کرده و بهترین گزینه را با توجه به نیاز خود انتخاب کنند. تمپرچر ترانسمیتر یوکوگاوا دارای مدل های فراوانی است که از محبوب ترین مدل ها می توان به مدل YTA320 اشاره کرد.

نحوه تشخیص حرارت در ترانسمیتر دما یوکوگاوا با کمک ترموکوپل انجام می گیرد. ترموکوپل ها توانایی بالایی در تشخیص حرارت در درجه های بالا و پایین دارند و به همین دلیل محدوده تشخیص دما در آنها بسیار وسیعی است.

برای نمونه میتوان به مدل های YTA110 / YTA610 / YTA710  و ... اشاره نمود.

 

 

مشخصات فنی

فایل های مرتبط